Uyarı!

Bu blogda sinema, kitap ve müzik ile ilgili yazılar bulabileceğiniz gibi; deli saçması üretimlerimizle de karşılaşabilirsiniz.

Yazarlar

Şöyle oldu, böyle oldu..

2008/05/04

Bir süredir yoğunluktan dolayı bloga pek yazı giremiyorum. Hatta ayarlanması gereken bazı şeyleri de epeydir sallıyorum yarın yarın diye. Yoğunluğa eklenen, boş zamanlarda tembelleşme durumu da olayı zorlaştırmıyor değil hani. Bu karmaşa sanırım bir süre daha devam edecek fakat bu hiç yazı giremeyeceğim anlamına gelmiyor. Ardından film ve müzik grupları ile ilgili yazılarla biraz daha hızlı başlamayı düşünüyorum, istediğiniz veya merak ettiğiniz bir film ya da müzik grubunu da mail yoluyla veya yorumlara ekleyerek belirtebilirsiniz. Bildiğim kadarıyla karalamaya çalışırım.

Yorumlara mümkün olduğunca karışmamak istiyorum fakat satır satır güzel şeyler yazsanız da sonuna küfür sıkıştırdığınızda veya polemik yaratmaya çalıştığınızda olmuyor, o tüm yazıları siliyor benim için. Eminim ki bu blogu takip eden -sayıları az fakat katkıları büyük olan- kişiler de bu yönde düşünüyor.

Die Toten Hosen konusunda birden fazla mail geldiği için (aslına bakarsanız iki), bu boş anımda grup hakkında bildiklerimi yazmam gerektiğini düşündüm. Anlayışınız için tekrar teşekkürler..

0 Yorum: